about me

Imagination is the beginning
of creation.

KARTSONAKIS ARGIRIS

Designer


Γεννήθηκα στα Χανιά το 1978. Είχα την τύχη να γνωρίζω από την ηλικία των 12 ετών με το τι θα ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά και άρχισα να παρακολουθώ μαθήματα ζωγραφικής και κάλων τεχνών. Εξέλιξα τις γνώσεις μου ακολουθώντας μια τεχνική σχολή δομικών έργων και σχεδιασμού αποφοιτώντας μέσα από αυτήν με ειδίκευση στο αρχιτεκτονικό σχέδιο. Παράλληλα παρακολούθησα αρκετά σεμινάρια με επίκεντρο τη διακόσμηση χώρου και το σχεδιασμό εσωτερικών χώρων καθώς και για το στήσιμο και σχεδιασμό των βιτρινών. Επίσης έχω παρακολουθήσει διάφορες διεθνείς εκθέσεις που έχουν σχέση με την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό και άλλες με θέμα τις τεχνικές εφαρμογές. Θεωρώ καταλυτικό αυτό γιατί ότι η εμπειρία και η εξειδίκευση πάνω στη δουλειά είναι το κατάλληλο εφόδιο για την σωστή κατασκευή προσωπικών ή επαγγελματικών χώρων και τα οποία υλοποιούνται μέσω των κατάλληλων επαγγελματιών με τους οποίους συνεργάζομαι.

Όταν τελικά το 2006 έκανα το μεγάλο βήμα ανοίγοντας τον δικό μου χώρο, η ζωή μου γέμισε ακόμη περισσότερο, ικανοποιώντας την προσωπική μου επιθυμία να σχεδιάζω καλαίσθητους χώρους και να δημιουργώ μοναδικά χρηστικά αντικείμενα αποτυπώνοντας βασικά αυτό που έχω στο μυαλό και στην καρδιά μου. Μετά από αρκετό καιρό τριβής με το επάγγελμα μου, τολμώ να πω ότι η τέχνη είναι η ζωή μου. Μέσα από κάθε νέο έργο βρίσκω τη χαρά και την ικανοποίηση. Αυτό το αποτέλεσμα, είναι ένα μάθημα για μένα για το πώς θα μπορούσε να αντιμετωπίζει ίσως ο κάθε άνθρωπος την τέχνη και να μη δειλιάζει να τολμά να πραγματοποιεί τα όνειρά του!

PROGRAMMS SKILLS


INTERIOR - ARCHITECTURE 93%
PRODUCT DESIGN86%
CONSTRUCTION MANAGER85%


MORE IN WORK